Subject: FW: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad
From: "Tiina Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 14:41:55 +0300

Tere

Palun registreeri viimsi valla kiri .

Aitäh

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Karin Mägi <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 26, 2025 10:37 AM
To: Tiina Sutt <[email-masked]>
Subject: RE: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Viimsi vald palub pikendust analüüsi ja toimepidevuse määruse esitamiseks
kuni 15.07.2025, tulenevalt hindamiste läbiviimisega hilinemisest ja ADVEN
Eesti poolt riskianalüüsi esitamata jätmisest.

Lugupidamisega

Karin Mägi
järelevalveosakonna juhataja
järelevalveosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 5684 0612

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee

From: Tiina Sutt <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 26. juuni 2025 09:26
Subject: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Kõigile

Tuletame meelde, et riskianalüüsi  esitamise tähtaeg  on 30. juuni 2025.

Ootame, et analüüsid oleksid selleks kuupäevaks esitatud Päästeametile
kooskõlastamiseks.

Juhul kui vajate riskianalüüsi esitamiseks lisa aega, siis palun andke
sellest kirjalikult teada esimesel võimaluse.

Samuti juhime tähelepanu, et elutähtsat teenust korraldaval asutusel
(KOV/ETKA)

on kohustus vormistada elutähtsate teenuste  toimepidevusmäärus hiljemalt
1. juuliks 2025.

Tänan kõiki, kes on juba oma dokumentide esitamisega tegelenud või selle
lõpetanud.

Kui teil on küsimusi või vajate täpsustusi, siis palun andke julgelt märku
– aitame hea meelega.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>